Tepsis bundáskenyér

2014. március 25., kedd



Hozzávalók:
  • 1/2 kg kenyér (szeletelve)
  • 1 nagy doboz tejföl (450 gr)
  • 4 tojás
  • 15 dkg reszelt sajt
  • 1 fej lila hagyma, de lehet bármilyen pl. vörös-, póré-, zöldhagyma
  • 2 cikk fokhagyma
  • só, bors, vagy ízlés szerinti fűszerek

    Egy közepes méretű tepsit kiolajozok. A kenyérszeletekkel kirakom az alját. A tejfölben elkeverem a tojásokat, beleteszem a zúzott fokhagymát, a kockára vágott lila hagymát, sózom, borsozom, majd ráöntöm a kenyérre. A tetejét megszórom a reszelt sajttal, majd pirulásig sütöm. Lehet közé tenni sonkát, paprikát, paradicsomot, uborkát stb., ízlés szerint, de így natúr is nagyon finom, és laktató étel.



    Ma ismét elkészítettem, csak most medvehagymásat csináltam. Így most nem tettem sem fokhagymát, sem lila hagymát bele, és mégis nagyon finom fokhagymás íze volt. A tojásos tejfölbe aprítottam 6 szál medvehagymát, sóztam, borsoztam és most ezt a masszát öntöttem a kenyérre.









blogger

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fincsi Konyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino